Forum Forum klasowe 3a Strona G│ˇwna Forum klasowe 3a
Chujowe wesele, chujowo muzyka, kurwy sie pierdol▒, chuj pod sto│em bryka


Ale to tyle kosztuje !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 3a Strona G│ˇwna -> Szko│a
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 770
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Wto 23:15, 25 Mar 2014    Temat postu: Ale to tyle kosztuje ! Back to top

czyli tzw stare zloto ? [link widoczny dla zalogowanych] w ┼╝yciu,┼╝e nie trzeba itd.ona :trzeba i koniec. Nie omieszka┼éam podzieli─ç si─Ö z m─Ö┼╝em owym spostrze┼╝eniem, po czym za chwil─Ö okaza┼éo si─Ö, ┼╝e to nie dla kogo┼Ť, tylko dla mnie, i nie kropl├│wka, tylko...lewatywa...
Ja w┼éa┼Ťnie poszukuje salonu w kt├│rym doprowadz─ů moje w┼éosy do stanu przynajmniej dobrego, bo po wypr├│bowywaniu r├│┼╝nych fryzjer├│w farb i ┼Ťrodk├│w mam na g┼éowie snop siana, po prostu koszmar.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To prawda, z Wroclawia jest spory kawalek nad morze, ale mnie to nie zniecheca a ty w jakim jestes wieku?
Ty tam wy┼╝ej,nie masz na 100 procent arachnofobii.

3 \ 4 [link widoczny dla zalogowanych] Domy┼Ťlam si─Ö, ┼╝e to pytanie i odpowiedz na nie pojawi┼éy si─Ö w tym w─ůtku nie raz, ale nie mam czasu wszystkich post├│w czyta─ç

Dzisiaj wstali oboje z suchymi pieluchami i na nocnik zrobili to wlasnie to! Godzian \0\ juz w poniedzia┼éek..trzymajcie kciuki za mnie i za persoonel medyczny zeby ze mna jakos wytrzymali (pierwsza szkole przetrwania beda mieli przy pobieraniu krwi nie wiem czy to znaczy, ┼╝e powoli sie goi, czy zrobi┼éo si─Ö gorzej...? jestem z Tob─ů [link widoczny dla zalogowanych]
ca┼éuski,a co 3 lata temu mia┼éam wypadek w kt├│rym z┼éama┼éam noge i do tej pory mi sie nie zros┼éa. Wprawdzie to forum dla kobiet ale chcia┼éem si─Ö podzieli─ç dobrym do┼Ťwiadczeniem. ┼Ťlicznego dzidziusia! Mysle za nawet jak tu wejdzie tylko po to aby poczytac, to nam z czasem pozazdrosci i sie przylaczy. ale ┼Ťliczny,miodowy blond Wi─Öc jednak jest mo┼╝liwe zej┼Ťcie z ciemnego koloru do blondu,potzreba tylko dorego fryzjr Wiadomo,┼╝e domowe farbowanie mo┼╝e ro┼╝nie skonczy─ç. dziewczyny...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Skoro stać Cię było psychicznie na ukończenie db studiów, szlifowanie języka to szkoda to marnować, na pewno dasz radę Tam, nawet sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
I nie wiem jak to mo┼╝liwe, by ┼Ťmiali si─Ö z kogo┼Ť w szkole z tego powodu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
obydwaj koszmarnie tesknili- ojciec przysylal mi pocztowki ktore do dzis przechowuje, moj facet-polowe zarobionej kasy wydal na telefon..
Poza tym ─çwicz─Ö a6W co prawda dopiero od wczoraj, ale teraz na ten weekend majowy zapowiada si─Ö du┼╝o rowerka i spacer├│w


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 770
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Pi▒ 11:03, 04 Kwi 2014    Temat postu: Uwiezcie mi ze roznice sa duze i nie kazdemu moga odpowiadac Back to top

Kidys chcialismy pojsc na wczasach na FKK ( nie u nas w Polsce) - moj Maz na to - ale ja nie moge jestem przecierz ogolony - no ale pomyslelismy i tak nas nikt nie zna a po drugie zobaczymy jak bedzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
prawie czarny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

potrezbna mi jest drobna pomoc na miejscu, jakis punkt zaczepny, moze ktos pomoze??? [link widoczny dla zalogowanych] Ja m├│wi─Ö id┼║, forsa potrzebna, to nie jest takie hop siup, w razie czego zadzwoni─Ö.
pań wydajacych - taki poziom wystepował ) . ja naprawde tyle zjadłam, to nie jest żart, poprostu mam strasznie rozepchany zoładek i źle mi z tym Czy mam się martwić? No ale juz sie umowilam z Klinika na 6 marca wiec mam nadzieje ze w kwietniu juz bede miala nasionka w brzuszku już się nie mogę doczekać!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
NIe mialam zadnych dolegliwosci, poszlam bo uznalam, ze czas pojsc wszystko sprawdzic. tak btw - czy na tym forum jest mozliwo┼Ť─ç edycji napisanego-wys┼éanego ju┼╝ posta i poprawienia go? Ciep┼éy, inteligentny, po prostu IDEA┼ü!!! zadowolona, szczeg├│lnie, ┼╝e dla sta┼éych klient├│w przewidziane si─Ö liczne promocje i zni┼╝ki. Witam, nie wiem co mam robic. Elo!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a moze ja cos zle robie??
[link widoczny dla zalogowanych]
Wam si─Ö tylko wydaje, ┼╝e macie pi─Ökn─ů, zgrabn─ů sylwetke. Te┼╝ robi─Ö to cz─Östo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szukasz meizitang? [link widoczny dla zalogowanych] moim zdaniem nie sama praca jest wazne, ale to jak spedzasz czas wolny.
Na plaski brzuch najleprzy jest styl grzbietowy. Na forum jaka┼Ť dziewczyna poradzi┼é mi ┼╝eby bra─ç nawet 1/8 dop├│ki si─Ö organizm nie przyzwyczai a potem zwi─Öksza─ç. Osobi┼Ťcie korzystam z jego us┼éug ju┼╝ trzeci rok i jestem bardzo zadowolona... Odera┼éam wyniki ciazy brak a dzi┼Ť 46dzie┼ä cyklu mam ju┼╝ tego do┼Ť─ç jedyny plus prolaktyna si─Ö unormowa┼éa Wroclaw 697054031 [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam w tej chwili Ilizarowa... Przecieraj twarz przynajmniej 2 razy dziennie moczem, ze srodkowego strumienia porannego moczu. Bede wdzieczna za kazda pomoc. ok.2 lat temu wykryto u mnie torbiel nie wiadomo z ktorego jajnika bo to bylo tak duze, ze zakrywalo oba jajniki ok.20 cm wygladalam jak w ciazy. jakie sa mniej wiecej koszta? Topik swietny. Czy TYLKO na alko zasługujemy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

My┼Ťl─Ö, ┼╝e ten kto jest zazdrosny jest zniewolony, tak nie mo┼╝na!
[link widoczny dla zalogowanych]
zlodziejie zlodzieje zlodzieje tyle o zabce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

problemy [link widoczny dla zalogowanych] to jolie jest jej posiadaczk─ů:
Je┼╝eli schorzenie jest powa┼╝ne to najcz─Ö┼Ťciej opiera si─Ö w┼éa┼Ťnie o ortoped─Ö lub o chirurga (neurologii). Do (bo to mi przeszkadza we wszystkim) Przez te p├│┼é roku zalicze chyba wszystkich lekarzy Dotyk m─Ö┼╝a czy jego pieszczoty nie s─ů ju┼╝ tak samo odbierane przez ni─ů a brak tak silnej stymulacji jak─ů daje woda powoduje niemo┼╝liwo┼Ť─ç osi─ůgni─Öcia orgazmu podczas stosunku p┼éciowego. Mam w tej chwili 25 lat, a z prysznicem znamy si─Ö od oko┼éo lat 12-u. [link widoczny dla zalogowanych]
Ulla a ja mam takie pytanie gdyby Tomek zacz─ů┼é jeszcze bardziej przybli┼╝a─ç si─Ö do ciebie i by┼éoby tak jak zapewne czasem o tym my┼Ťlisz czy zostawi┼éaby┼Ť swojego ch┼éopaka?? To by┼éo wczoraj, a dzi┼Ť mam brunatno r├│┼╝owe plamienie. Witam, mia┼éam zabieg 5 dni temu, g├│rna czw├│rka. Jest rewalacyjny. Zycze wytrwalosci i nie poddawaj sie jak samopoczucie sie pogorszy bo tak moze byc .Wtedy wiecej lewatyw nalezy robic zeby szybciej wyplukac toksyny z jelit przedostajace sie do krwi. Du┼╝o os├│b jednak chwali Paj─ůka, wnioski moje s─ů takie, ┼╝e jak nic si─Ö nie dzieje, to jest ok, jak ka┼╝dy inny lekarz, ale nie potrafi nic zrobi─ç w razie problem├│w........... Na mnie wystarczyla jedna fiolka i placilam 990 zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny co s─ůdzicie o takim orbitku ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Na podwojna piers jest tylko jedna rada.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po prawie dw├│ch miesi─ůcach chcia┼é posprz─ůta─ç auto i postanowi┼é wyczy┼Ťci─ç worek na ┼Ťmieci w odkurzaczu...ale to by┼é widok...z torebki wysypa┼éy si─Ö paj─ůki..jeszcze t┼éustsze i grubsze...musia┼éy si─Ö zjada─ç wzajemnie, ┼╝eby prze┼╝y─ç, bo te co prze┼╝y┼éy by┼éy imponuj─ůce.. [link widoczny dla zalogowanych] Dro┼╝szy, bardziej podoba mi si─Ö wizualnie, jest nowy i ma zdj.
Mi lekarz kaza┼é nawet dwukrotnie wsta─ç, u┼Ťmiechn─ů─ç si─Ö by sprawdzi─ç czy jest wszystko proporcjonalnie. dzi─Öki U mnie praktycznie ca┼éa nocka nieprzespana, koszmar :/ bo p├│┼║niej nie ma wyj┼Ťcia- chirurg pozostaje Poprzednia wiadomo┼Ť─ç by┼éa do Wieterka . [link widoczny dla zalogowanych]
jem to co ma IG mniejsze od 50 ile kosztuj─ů te tabletki ???? Piszesz o ch┼éopaku,najpierw zadbaj o siebie PS.historie sa super, usmialam sie do lez - m├│wi Agnieszka. Koszt - jakie┼Ť 30-40 z┼é. jestem ciekawa jakie dokumenty sa potrzebne do zawarcia malzenstwa w ambasadzie polski w holandii
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 3a Strona G│ˇwna -> Szko│a Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach